Mindennapok

Mindennapok

2015.01.26

2015. január 26. - RichardM

Még pár évvel ezelőtt rám szólt nagymamám, hogy miután nővérem is blogot ír - mert akkor még ő is szintén külföldön tevékenykedett, mint én - elkezdhetnék ugyanúgy blogot írni. Most érett meg a pillanat, hogy elkezdjek írogatni a saját életemről. Lehet, hogy az esti sörtől jött meg az ihlet, nem tudom. Kollégiumban lakom bő két és fél éve Németországban, az egykori NDK déli csücskén, Thüringiában. Szakképzésen autószerelést és autóvillamosságot tanulok több-kevesebb sikerrel a Volkswagennél. Ma késői műszakban dolgoztam, háromnegyed 9től, de így is már 7:02kor kipattant a szemem, pedig tegnap kb. éjfélig töprengtem azon, hogy írjak blogot vagy ne. Két szendvics készítése után elindultam a munkahelyemre. Beléptem a műhely ajtaján és az emelőn, ahol dolgozom egy német, berlini születésű szerelőnél, megpillantottam 1 VW Golf Plust. Hátsó fék csere, nem nagy ügy. Közölte velem a szerelő, hogy fél 2kor már jön érte a tulaj és a két kézifék kötél is cserére szorul mert berohadtak. Negyed 1re készen voltam vele. Nem sokkal ezután egy Audi A4esen kellett egy kis szervizt elvégeznem, tehát szűrők cseréje, olajcsere, a gépjármű komplett szemügyre vétele stb. stb. Fél 3ra jöttek érte, utána meló híján lelécelt - Micha - a szerelő.  Utána szerszámokat rendeztem és pucoltam. Felmostam a csápos emelő környékét. Egész nap azon elmélkedtem, hogy mikor lesz időm ezen a héten megcsinálni a Skodámon az apróságokat. 1-2 alkatrész miatt felkerestem az egyik raktárosunkat, az árakat hallva nem ugráltam örömömben, de szerencsére, van nem messze a "kollesztól" 2 alkatrész kereskedés, ahol jóval olcsóbb minden, persze az viszont nem eredeti. 6kor leléptem én is a munkából. Már fél napja szakad a hó. Este fele megkívántam a benzinkúton kapható pizzát, előtte kipróbáltam, hogy jól fog-e a kézifékem a havon.. Egy idősebb úr állt előttem a sorban és nagyon törte a németet, aztán 1-2 szavából megértettem, hogy ő is magyar, ennek megörültem. Teherautó parkolót keresett a tűzpiros Iveco Stralis-ával (amely gyönyörű volt), de mindezt sikertelenül. Elkísértem, mivel nem volt messze a céltól. Néhány mondatot még váltottunk utána minden jót kívántunk egymásnak és elváltak útjaink. Haza jöttem. Este még bevásároltam egy kis pihenés után. Miután hazajöttem, elkezdtem Berencsi Attilát hallgatni, mert nyugató hatással van rám, jó formán mindig.

A bejegyzés trackback címe:

https://r-o-m.blog.hu/api/trackback/id/tr867113505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása