Mindennapok

Mindennapok

2015.02.02. - 2015.02.03. - 2015.02.04

2015. február 04. - RichardM

Régóta azon agyalok, hogy mit műveltem egész hétfőn... Vasárnapról hétfőre rosszul aludtam, mert egy ideje már nagyon bánt egy probléma. Ezen a héten nem sok tenni való volt eddig. Most ugrik be, hogy délelőtt havat lapátoltam, és a bérautókat takarítottam egyik ügyintéző kolléganőmmel, Ezen a héten ő a soros a bérautók terén és Én, mint jól nevelt tanonc, segítettem neki. Aztán amelyik autó javításra szorult, azokat ástam még ki a hó fogságából és tisztogattam meg. Egyik bérautót elvittem megtankolni. Nullrevíziót végeztünk ketten egy új kombi golfon. A nullrevízió azt jelenti, hogy az autót technikailag felkészíti a műhely az eladásra, tehát pl. az összes folyadékszint ellenőrzése, az autó átnézése, ami minden egyes porcikát érint. Úgy rémlik, mintha az nap még kerékcsere is soron lett volna. A műszak végeztével elfurikáztam kocsival az ismert autósboltba a jobb oldali ablaktörlőért. Mikor már a felrakásánál voltam, észrevettem, hogy a régi karnál recék helyezkedtek el a tengelyen és a karon. Elkezdtem bosszankodni, hogy micsoda autósbolt ez, ahol ezt rám sózták, hát, ilyen nincs... Félreraktam dühösen az alkatrészt és nyomban rendeltem egy eredeti alkatrészt a raktárosunktól. Megjött kedden a másik kar is, összehasonlítottuk és kiderült, hogy szinte ugyanaz. Mondtam magamba: "Na f*sza, csak idő- és idegpazarlás volt ez az egész!", pedig ami eltört az is eredeti sza.. ööö... Skoda. Kedden "kivételesen" a szokásos rendőr vw touran-on cseréltem azt a fedelet a szelepen és a rendőrautókban a műszerfalon van 1 nyomógombokkal teli kapcsoló szekrényke, ami pl. a sziréna kapcsolója van stb. A kapcs. szekrény tetejének belső peremére szétszedés után 3 műanyag darabot ragasztottam, ami ellentart a gombnyomásnak, ugyanis eddig a rendőrök panaszt tettek emiatt, nem is egyszer. Tegnap is cseréltem egyszer egy volkswagenen kerekeket. Munka után kiolvastam számítógéppel a skodám motorvezérlő egységét és volt benne nem egy hiba, de azok csupán apróságok voltak, kivéve egyet. Tegnap óta a világítás hangjelzője nem működik. Az arra való, hogy senkinél ne maradjon égve a lámpa ha kiszállt a kocsiból. Szerintem annak a kapcsolója gyengélkedik, mert nem rég amikor a zárat olajoztam, akkor az olaj kicsit megdézsmálhatta a hangjelző zárban lévő kapcsolójának az elektronikáját. Erről tárgyaltam nem egy szerelővel és egy még tudott is róla, hogy ez valószínűleg a hiba oka, persze nem volt benne azért teljesen biztos, de legalább szólhatott volna az a bolond, nem??? Ma egy kis szervizt végeztem el egy vw golfon és utána egy taxinál fényszórót állítottam, a golf vezérlő egységét kiolvastam géppel. Ma is volt kerékcsere, lassan újra  forma 1 boxutcában érzem magam. Meló végeztével ismét bütyköltem skodámat. Ahol a jobb oldali küszöb és sárvédő egybe van hegesztve, ott egy kicsit elkezdett rozsdásodni és azt csiszoltam ma és még kiolvastam ma is a vezérlő egységet, amelyben hiba volt, hogy túl magas a feszültség a második lambda szondám fűtésében. Holnap folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://r-o-m.blog.hu/api/trackback/id/tr67142167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása