Mindennapok

Mindennapok

2015.02.23

2015. február 23. - RichardM

Amilyen lendülettel kezdtem el írni szúk egy hónapja ezt a blogot, ugyanolyan lendülettel hagytam félbe a blog írását. Múlt héten késői műszakban dolgoztam a műhelyben és szombaton az autómon folytattam tevékenységeimet. Még kb. 4 hete tocsogott a víz a vezető oldali ülés előtt a szőnyegen. Kiporszívóztam a vízelvezetőt hátha eltömődött. Kiszedtem egy idő után az összes szőnyeget is és az üléseket szintén. Sok szentségelés és keresgélés megtaláltam a hibát. Szombaton tömítést raktam gumiból a motorháztető nyitójának, annak bovdenének szakaszára, ahol egy lyukon keresztül behatol az utastérbe.Remélem mindenki tudott most követni :). A régebbi kocsiknál van egy jó pár elektromos csatlakozás a vízelvezető sarkában egy műanyag fedél alatt, ami szintén a motortér és utastér határán fekszik. Azt a műanyag fedelet is újra tömítettem duplán, egyszer a külső peremen és egyszer a belsőn is. E cselekedet után kitakarítottam a kocsi utasterét, a szőnyegeket és üléseket betettem. A középkonzolt azért nem raktam össze, mert a fűtésnél középen van 3 műanyag cső, amely egybe torkollik és ebből 2 cső hátra megy, hogy legyen a mögöttünk ülőknek a lábtérben fűtésük/hűtésük. Ezt a triót 1 gumi gyűrű fogja össze és ez szét mert csúszni pedig vagy ötszöri próbálkozás és ugyanennyi káromkodás után is, hogy rohadjon rá az összes eltett befőtt... Gondoltam ezek után arra is, hogy emiatt és amiatt is, hogy a fűtésállító világítása is gyengélkedik, minek rakjam össze most gyorsan az egészet szombaton. Utálom a hétfőt... Ma meg már múlt hét pénteken is a haszongépjármű szerelőrészlegen dolgoztam, mert oda lettem beosztva. Ma reggel még egy Volkswagenen fékfolyadékot cseréltem. Ennek végeztével egy Transporteren kis szervizt csináltam és egy másik Transporteren a bal oldali féltengelyt kivettem és az önindítót is, mert kell a hely ahhoz, hogy a kettöstömegű lendkereket kitudjuk cserélni. Múlt héten elkezdtem előfizetni uzsonnára, tehát rohantam haza, hogy még időben felfaljam a 2 csirke combot, 1 sonkás, 1 sonkás-sajtos, 2 szalámis szendvicset munka után. Elkezdtek összemosódni a betűk, elteszem magam holnapra.

A bejegyzés trackback címe:

https://r-o-m.blog.hu/api/trackback/id/tr887210317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása