Mindennapok

Mindennapok

2015.01.30 - 2015.01.31

2015. február 01. - RichardM

Péntek... Hogy is volt... Tudom máááár!!! Reggel - kivételesen - megint az itteni alkatrészkereskedésbe landoltam. A skodám jobb oldali ablaktörlő karja jóvoltából vettem célpontba az üzletet. Megrendeltem, holnap megyek érte. Ismételten egy rendőr vw touranon dolgoztam és újfent azt a bizonyos fedő lemezt cseréltem, ami a kipufogógáz visszavezető szelep mechanikáján fekszik. Azért van szükség egy másikra ebben az esetben, mert az újon változtattak és van egy kis, ragasztott fém darab, ami megakadályozza hogy a kipufogógáz visszaterelő szelep mechanikájának szabályozó csapja a dízel motor vibrációja miatt kiessen. Emiatt sok vw tourant visszahívtak a márkaszervizekbe. Miután végeztem, az eladásra várakozó vw crafter hátsó és az oldalán lévő ajtó belső préselt fából készült borítását építettem be. Még az első lökhárító egy részét kicseréltem, aztán még alul átnéztem a kocsit és a bal oldali kormányösszekötő cserés, a két elülső gumi szintén nem a régi, elkoptak. Micha hazament, mert szarul lett. Magamra maradtam. Később egy volkswagen phaetont lemostam. Rendkívül szép ez a kocsi, de az újabb még ennél is szebb. Nagyon puccos járgány. A hét 80%-ában esett a hó, gyönyörűnek találom, amikor kinézek alkonyatkor az ablak pereméről és csillog a kertben a friss hó. Szombaton is kellett ezen a héten dolgoznom, de ezt jóváírják túlórákban. 1 nap 8 óra meló, tehát ha 8 órám összejön túlórák szempontjából akkor van még 1 nap szabim a többin kívül. Egy Audi A4-esen volt egy kötelező szerviz aztán még kiporszívóztam. Hazamentem, lefürödtem, ettem, ittam és pihentem és aludtam délután vagy 3 órát biztos. Aztán leültem a laptopom elé. Éjfél fele nyugovóra tértem. Jövő héten korai műszakban dolgozom utána meg javítom a skodám, holott ezt nem mindig érdemli meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://r-o-m.blog.hu/api/trackback/id/tr567131971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása