Mindennapok

Mindennapok

2015.01.27

2015. január 27. - RichardM

Ma reggel megint idő előtt felkeltem, már 3-4 éve rosszul alszom általában. Kocsimnak köszönhetően alkatrészért kellet mennem az egyik közeli autósboltba. Munkába menet azon törtem a fejem menjek-e a benzin kútra kávéért vagy ne. Végül nem lett belőle semmi. Fehérbe burkolózott ma is a thüringiai táj. A műhelyben egy volkswagen tiguánt operáltunk, Micha, a szerelő és jó magam. Hátsó fék csere, hátsó lengéscsillapító bakok úgyszintén, kis szerviz, első lengéscsillapítók kuka, kardántengely detto. Ma a kis szerviz elvégzése mellett szinte mindent kiépítettünk, mivel majdnem minden alkatrészt meg kellett rendelni, így holnapra lesz kész a vas. Elfáradtam ma, még egy Audi Q7esen akkumulátort cseréltem, elég "jól" kitalálták a németek az akksi helyét....A vezetőülés alatt tartózkodott. Némi bíbelődés után végül sikerült. A nap végén kicsit összerúgta a port velem az egyik raktáros egy apróság miatt. Nem pakoltam el időben a kocsikulcsokat az Audi miatt. Este még beestem a bankba és egy utalást végrehajtottam automatán keresztül. Utána még a boltot is útba ejtettem kenyér és kolbász miatt. Aztán pihentem és interneteztem, zenehallgatással karöltve. Munkanaplót kellene írnom, még mindig...

A bejegyzés trackback címe:

https://r-o-m.blog.hu/api/trackback/id/tr707116611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása